L’Azienda – A vállalat, értékek és családi szellemiség

L’Azienda – A vállalat, értékek és családi szellemiség

Látomás építészetben és szellemben

A Gran Sasso központja több mint egyszerű gyártóhely — a márka értékeinek szimbóluma. Guido Canali építész tervezte, akinek munkáját a racionalitás és a letisztultság jellemzi, tökéletesen összhangban a Gran Sasso filozófiájával: egyszerűség, harmónia és hitelesség.

Canali, aki mestere annak, hogy a meglévő építészeti formákat koherens nyelvvé alakítsa, olyan teret hozott létre, amely nagyfokú kulturális méltóságot és csendes eleganciát sugároz — ez a finom elegancia tökéletesen tükrözi a vállalat lelkületét.

Munkáját kiemelt elismerésben részesítették a 2009-es Milánói Triennálé “Medaglia d’Oro all’Architettura” (Aranyérem az Építészetért) díján, megerősítve a Gran Sasso központjának kulturális és építészeti jelentőségét.

A vállalat és értékei

A Gran Sasso identitása családi értékeken, kézműves hagyományon és az emberek és a hely iránti tiszteleten alapul. A vállalat felépítése a közösséget és az együttműködést ösztönzi, olyan munkahelyet teremtve, ahol a hagyomány és az innováció harmóniában él egymással.

A Gran Sasso komplexum minden részét — a gyártócsarnokoktól az adminisztrációs irodákig — a jóllét és a hatékonyság elvei szerint alakították ki. Ez tükrözi a márka meggyőződését, miszerint az igazi minőség az emberekkel kezdődik, akik létrehozzák azt.

A családi szellemiség

A Gran Sasso továbbra is családi tulajdonban lévő vállalat, amelyet ugyanaz a szenvedély és értékrend vezérel, mint az alapítókat 1952-ben. Az évek során ez a családi szellem egy olyan filozófiává fejlődött, amelyben az integritás, a szépség és az emberi kapcsolódás ugyanolyan fontos, mint maga a kézművesség.

Ez az egyedülálló ötvözet — építészeti látomás, mesterségbeli kiválóság és emberi melegség — teszi a Gran Sassót nemcsak a luxus kötöttáru vezető márkájává, hanem az időtlen olasz hitelesség szimbólumává is.

Vissza a blogba