
L’Azienda – A vállalat, értékek és családi szellemiség
Látomás építészetben és szellemben
A Gran Sasso központja több mint egyszerű gyártóhely — a márka értékeinek szimbóluma. Guido Canali építész tervezte, akinek munkáját a racionalitás és a letisztultság jellemzi, tökéletesen összhangban a Gran Sasso filozófiájával: egyszerűség, harmónia és hitelesség.
Canali, aki mestere annak, hogy a meglévő építészeti formákat koherens nyelvvé alakítsa, olyan teret hozott létre, amely nagyfokú kulturális méltóságot és csendes eleganciát sugároz — ez a finom elegancia tökéletesen tükrözi a vállalat lelkületét.
Munkáját kiemelt elismerésben részesítették a 2009-es Milánói Triennálé “Medaglia d’Oro all’Architettura” (Aranyérem az Építészetért) díján, megerősítve a Gran Sasso központjának kulturális és építészeti jelentőségét.
A vállalat és értékei
A Gran Sasso identitása családi értékeken, kézműves hagyományon és az emberek és a hely iránti tiszteleten alapul. A vállalat felépítése a közösséget és az együttműködést ösztönzi, olyan munkahelyet teremtve, ahol a hagyomány és az innováció harmóniában él egymással.
A Gran Sasso komplexum minden részét — a gyártócsarnokoktól az adminisztrációs irodákig — a jóllét és a hatékonyság elvei szerint alakították ki. Ez tükrözi a márka meggyőződését, miszerint az igazi minőség az emberekkel kezdődik, akik létrehozzák azt.
A családi szellemiség
A Gran Sasso továbbra is családi tulajdonban lévő vállalat, amelyet ugyanaz a szenvedély és értékrend vezérel, mint az alapítókat 1952-ben. Az évek során ez a családi szellem egy olyan filozófiává fejlődött, amelyben az integritás, a szépség és az emberi kapcsolódás ugyanolyan fontos, mint maga a kézművesség.
Ez az egyedülálló ötvözet — építészeti látomás, mesterségbeli kiválóság és emberi melegség — teszi a Gran Sassót nemcsak a luxus kötöttáru vezető márkájává, hanem az időtlen olasz hitelesség szimbólumává is.